Light and art - Artush Studio
1238
post-template-default,single,single-post,postid-1238,single-format-standard,qode-social-login-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.4.1,side_area_over_content,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Light and art

אמניות: עידית גולדצווייג, חן וליאנו

Light and art

אור ואמנות מכניסים לחלל חום ונשמה. שיתוף פעולה בין  גופי התאורה של Trendlight ליצירות האמנות של אמני Artush מחבר את שפת האמנות לשפת העיצוב ויוצר דיאלוג מסקרן.

TRENDLIGHT היא חברה המעצבת, מייצרת ומשווקת מנורות בהשפעת העיצוב הסקנדינבי וכל העיצובים והטרנדים המובילים בתחום התאורה האדריכלית, וניתן לבחור מתוך מבחר גדול של עיצובים ומנעד המחירים הרחב. את התערוכה  אצרתי יחד עם מעצבת הפנים עינת לנדא, חיבור שבין עולם האמנות ועולם העיצוב שאני באופן אישי רואה בו המון נקודות השקה.  גופי התאורה של טרנדלייט עשו את העבודה לקלה כי כמה קל לחבר יופי ליופי, אסטתיקה לאסתטיקה.

אוצרות התערוכה: חלי גלעד, עינת לנדא.
אמנים מציגים: אור קמינסקי, איה מארק ,אייל סגל, איילת גד, אלינור נחאיסי , אסף בריל, דודו דהאן, דינה ארגוב ,דלית מעודד חזן, דנהה ניצני, דניאל גרינפלד, ז’אנה סמירנוב, זיוה כספי, חגי פטשניק, טוהר לב ג’ייקבסון, יוליה וולך, יוליה ליברמן, לימור היידי אמסלם ,מור חזן, מני רפופורט, מרים יוחבץ, נורה פורת, נטלי בר תמיר, ננסי ינאי, עידית גולדצווייג, עינת מוגלד, ענבל מארי כהן, רון חן, רונית קריסטל, רעות ברנע, שלי שמורק.

החיבור היה כל כך מדויק וכל מי שביקר בתערוכה חזר ואמר כמה היצירות תורמות לגופי התאורה וכמה גופי התאורה תורמים ליצירות. סיימנו את התערוכה והיה קשה להיפרד, צוות טרנדלייט הזמין אותנו להישאר ולהתארח באופן קבוע בחלל. רחוב האומן 8 מתחם הבלוק אזוה”ת הדרומי, חדרה

שעות הפעילות : א’-ה 8:00-19:00

יום ו’ 8:00-13:00

 

No Comments

Post a Comment