ישן חדש ורעמת תלתלים אחת - Artush Studio
1546
post-template-default,single,single-post,postid-1546,single-format-standard,qode-social-login-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.4.1,side_area_over_content,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

ישן חדש ורעמת תלתלים אחת

אמנית: שילה אורינגר

ישן חדש ורעמת תלתלים אחת

רגע לפני התערוכה אצל דליה ארמוני וההשתתפות במתחם הבית הישראלי ואחרי כמה וכמה שיחות נעימות במיוחד הגיעה אלי שילה אורינגר. אמנית שעוסקת בטכניקה של קולא’ז ושימוש בחומרים ממוחזרים.

היא החזיקה ביד יצירה עוצרת נשימה שהסתירה פנים ומה שהצלחתי לראות היתה רק רעמת תלתלים מרשימה במיוחד. שילה מטיילת לה במחסנים נטושים ומזבלות, שם היא מוצאת את חומרי הגלם שמהם מתחילה כל עבודת אמנות שלה: קרשים רמוסים ומתקלפים ומשטחים חלודים. החומרים האלה משמשים לה כקנבס, היא מנקה אותם מהלכלוך שהצטבר עליהם, חושפת את העץ או המתכת ואז יוצרת עליהם. בתהליך היצירה היא מביאה לחומרים מסרים המתקשרים לנושאים המעסיקים אותה: חיבור האדם לטבע והחיבור של אדם לעצמו, התפתחות רוחנית ומציאת ערך בכל דבר.

האותנטיות היא המפתח ביצירות שלה.  בשנים האחרונות היא מתמקדת בעבודה עם אימג’ים של נייר ונצנצים שהיא משלבת על מצע של מציאות: צילומים משנות ה-30 וה-50.

עכשיו היא משתתפת בשתי תערוכות של אמני artush וניתן להזמין יצירה שלה גם דרכנו!

No Comments

Post a Comment